Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Azjatyckie spełnienie... i marzenia o końcu świata    Instrument dety blaszany

Instrument dety blaszany

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Pukerau

W oczekiwaniu na lepsza pogode opuszczam Invercargill i jade na wies… znowu korzystam z CS i zatrzymuje się u Victora – 65latka, który wlasnie przygotowuje się do konkursu i od czasu do czasu trenuje w domu gre na... instrumencie detym - chyba to tuba:)!

Nastepnego dnia budzi mnie w srodku nocy (o 7:00 rano;)) i zabiera ze soba do pracy - Vic pracuje w parku krajobrazowym wiec czas spedzamy w przyjemnym otoczeniu:)! Najpierw obwozi mnie samochodem po parku (dobrze, ze ma naped na 4kola to docieramy do wielu ciekawych miejsc), a potem 1,5 spacer na punkt widokowy… Za duzo nie widzimy bo jest deszczowa pogoda, ale spacer przez tzw. busz, był calkiem przyjemny!

Zapomnialabym o najważniejszym - lozko w którym spie przez kilka kolejnych dni ma podgrzewany materac. Po raz pierwszy nie musze zawijac się cala w kołdrę, żeby było cieplo:)!
A tak w ogole to ci Kiwi sa dziwni – w domach nie maja ogrzewania centralnego, nie maja kaloryferow… Dom, a wlasciwie tylko salon ogrzewany jest kominkiem, w pozostałych pokojach jest chlodno, a czasami wrecz mrozno – w zaleznosci od temperatury panujacej na zewnatrz:). Niektorzy dogrzewaja sie jeszcze klimatyzacja lub innym grzejnikiem na prad, ale najczescie w pokoju w ktorym sie spi jest naprawde zimno...

U jednych gospodarzy w domu nad ranem była temperatura 4C...(w nocy w kominku się nie pali)

Z takimi temperaturami mam teraz do czynienia:)!

P.S Zdjecia będą wkrotce bo teraz mam slabe polaczenie z internetem

P.S2 „Genek” do Bluff jeszcze zawitam… taki przynajmniej mam plan:)!

Tata
Tata - 2011-07-11 13:20
Ciekawe co te Kiwi zrobia jak temperatura spadnie na dworzu duzo ponizej zera,u nas w kraju to sa napoje rozgrzewajace ciekawy jestem czy Kiwi tez stosuja ta rozgrzewkie.....dziekuje za widokowkie z zyczeniami.

Jen
Jen - 2011-07-11 16:08
But you're from Poland where they have no plumbing or electricity. You should be used to this! ;)

Sis
Sis - 2011-07-11 20:09
Jen, Have you ever been to Poland;-)?

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15