Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Azjatyckie spełnienie... i marzenia o końcu świata    Autobus, owce i SMOK!

Autobus, owce i SMOK!

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Pigeon Bay

Moja pierwsza przystan w NZ jest wyjatkowo ciekawa:). Otoz kolejne trzy dni, dzieki CS, spedzam na farmie w towarzystwie przesympatycznego Hosta - Derryla, jego syna , Stacey i calego stada owiec:)! Farma polozona jest w dolinie, na totalnym odludziu, a zeby bylo ciekawiej gospodarze mieszkaja w domu a ja w... autobusie:))!!! W moim tymczasowym mieszkanku jest wszystko co potrzeba, zeby przetrwac noc - m.in wyjatkowo wygodne lozko, sufit z ogromnym smokiem;); telewizor i DVD; piecyk do ogrzewania i zlew. Nad ranem jest troche chlodno (piecyk jest maly i drewno jest wypalone juz po 20 minutach) ale dzieki mojej nowej termoaktywnej bieliznie ktora mam na sobie 24h/dobe, jakos daje rade przetrwac;)

W zwiazku z tym, ze dookola nie ma nikogo, nie ma zadnych swiatel, po zapadnieciu zmroku mozna ogladac niebo i tysiace gwiazd (oczywiscie zakladajac, ze nie ma chmur;)). Jeszcze nigdy nie widzialam tak wyraznie Krzyza Poludnia i Mlecznej Drogi!!!!

Ciekawe miejsce, ciekawi ludzie... co prawda caly czas przyzwyczajam sie i ucze nowego jezyka Kiwi (angielskiego nowozelandzkiego) ale idzie mi coraz lepiej:). Tutaj najczesciej zamiast "e" wymawiaja "i". Czyli namiot bedzie "tint"; dlugopis "pin"; płot "finc" itd itd...:)

Infomacje praktyczne:
* polecam w NZ korzystanie z CS - mozna nie tylko sporo zaoszczedzic ale co najwazniejsze spotkac ciekawych ludzi i znalec sie w ciekwych miejscach!!

Jen
Jen - 2011-06-28 18:12
Ha! You look so tan and cold! I feel for you. Going from Southeast Asia to anywhere else makes you feel like you just walked into a freezer. Stay warm and post pictures of the dragon!

Tata
Tata - 2011-06-28 18:49
Tak jak w piosence , wsiasc do pociagu......tutaj autobusu....i objechac wyspy Nowej Zelandii ,..tego Ci zycze ,jestes caly czas pod kontrola.

Sis
Sis - 2011-06-29 20:19
Zazdroszcze Ci tych...owieczek. Tez bym chciala miec takie stado dookola siebie;-)

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15