Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Azjatyckie spełnienie... i marzenia o końcu świata    Zycie w dzungli!

Zycie w dzungli!

Malezja
Malezja, Gdzies w dzungli

3h temu spacerowalam sobie po ulicach najwiekszego miasta Malezji, a teraz jestem w srodku dzikiej dzungli! Hurrraaaa!!! Spedze tu kolejnych kilka dni w towarzystwie moich malezyjskich znajomych i tysiaca mniejszych i wiekszych lesnych stworzen:)!

Ryoq i jego ekipa sa tutaj w pracy - wytaczaja szlaki, po ktorych za jakis czas beda chodzic turysci. Teraz jest to dziki teren! Zero ludzi! Zero szlakow!
Jaja i ja jestesmy tutaj, zeby ich dopingowac;)! Coraz bardziej zaczynam sie oswajac z dzungla, coraz bardziej czuje sie w niej pewnie, coraz bardziej jestem swiadoma czego sie obawiac a czego nie!

Nasz oboz polozony jest nad strumieniem, w ktorym oczywiscie sie kapiemy, myjemy naczynia, z ktorego pobieramy wode do picia oraz w ktorym polujemy na male rybki i krewetki, ktore pozniej laduja na patelni:)!

Poza czynnosciami wymienionymi powyzej, w dzungli mozna robic (wymieniam tylko Top10:)):
1. NIC;)
8. Spiewac
9. Udawac Tarzana
10. Spotkac malpe

No i najwazniejsze - mozna sie dobrze bawic:)!

Zycie w dzungli jest proste! I takie chyba podoba mi sie najbardziej!

Multimedia (1)
  • rozmiar: 0,00 B  |  dodano

Tata
Tata - 2011-06-24 05:49
Tarzanem to ja bylem jak bylem mlody i szczuply,a jak powiem dziadkowi Jankowi ze zlapalas rybe to bedzie caly hapy ,fajny mikrofon ja w mlodosci spiewalem do troszeczkie innego .

Jen
Jen - 2011-06-24 16:12
I just love that he's singing into a knife. Bravo! Keep the performances coming!

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15