Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Azjatyckie spełnienie... i marzenia o końcu świata    Najwyzszy "szczyt"

Najwyzszy "szczyt"

Singapur
Singapur, Bukit Timah Nature Reserve

Chyba sie uzaleznilam w Malezji od trekking;). Jak uslyszalam, ze w Singapurze tez mozna pochodzic po dzungli a przy okazji zdobyc najwyzszy "szczyt", wiedzialam ze musze sprobowac;)

Za towarzysza robila Sheila - Filipinka, ktora od 5 lat mieszka w Singapurze! Szczyt zdobylysmy szybko i sprawnie - no w koncu znajduje sie on na wysokosci 163.63 m n.p.m;)! Widokow po drodze nie bylo, ale spacer byl przyjemny - udalo nam sie spotkac lizardy i inne jaszczurki, stada motyli, a jeden ptaszek pomylil moje wlosy z gniazdem....;) - chyba czas na fryzjera:)!

Po zejsciu na niziny, zeby kontynuowac watek przyrodniczy, wybralysmy sie do Ogrody Botanicznego polozonego w samym centrum Singapuru - ogromy park, z niesamowita roslinnoscia - idealne miejsce na piknik...:)!

A wieczorem Singapur by night;)!

P.S. Musze Wam sie do czegos przyznac - jak jeszcze bylam w KK, trafilam do duzego centrum handlowego... a tam same markowe sklepy... weszlam wiec do pierwszego z brzegu - byl to ESPRIT - i na 0,5h ukrylam sie w przymierzalni ze sterta ciuchow:). Nic nie kupilam... chcialam tylko zobaczyc siebie w "normalnych" rzeczach...:). 2 pary spodni w ktorych chodze od kilku miesiecy juz troche mi sie znudzily:)! Nawet przez chwile zastanawialam sie nad zakupem czegos, no ale za chwile diametralnie zmieniam klimat i letnie ciuchy nie bede juz mi potrzebne... a ważą:)!

Jen
Jen - 2011-06-10 17:20
Did you even fit into the clothes in Singapore? I got so sick of my stuff that I threw out all of my shirts when I got to Thailand (except my Torun shirt, of course:) and went shopping, only to discover that I was a size XL in all of their clothes!
Just don't ever get rid of that dress. You look beautiful in it;)

Sis
Sis - 2011-06-12 10:42
Siostra, To przyznaj sie, co tam sobie kupilas...

Tata
Tata - 2011-06-12 12:32
Czy w przymiezalni bylas z modelka z drzewa...jesli tak ,to mial Ci kto doradzac i podpowiadac i podpowiadac ...a tak naprawde to najlepsza bylaby Zofia

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15