Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Azjatyckie spełnienie... i marzenia o końcu świata    Na sloniu

Na sloniu

Wietnam
Wietnam, Ðà Lạt

Powoli oswajamy się z myślą, ze wkrótce opuszczamy Wietnam… nasze wizy wygasają 02.04 wiec musimy się stad ewakuować;)

Zanim wyjedziemy, ostatni przystanek – Dalat. Nie mogliśmy ominąć tego miejsca po komentarzu Jen – „I loved that little town. Best Clay Pot Fish, dried fruits, wine, coffee, and avocados in the Word”. Trzeba było sprawdzic czy pisala prawde…;).

Podpisujemy się pod komentarzem Jen:) - jest to urokliwe miasteczko położone w górach, trochę kiczowate ale w takim pozytywnym sensie – maja tu m.in. wieże Eiffle'a:), totalnie odjechany Crazy House, i klimat sprzyjający zarówno nam:) jak i kawie, herbacie i licznym owocom i warzywom – można znaleźć tu odmiany, rodzaje nie do znalezienie nigdzie indziej w Wietnamie… No i dzięki temu mamy ”best dried fruits, wine, coffee, and avocados in the Word;)”. A Clay Pot Fish smakuje po prostu rewelacyjnie (Jen, thanks!:))

Już tradycyjnie wypożyczyliśmy skutery, żeby obejrzeć okolice... Wybraliśmy się w kierunku Wodospadu Słonia (Sis, niestety wodospad, o którym Ty wspominałaś, od czasu wybudowania tamy jest bez wody;), wiec nie było sensu tam jechać…). Pędziliśmy przez gorskie serpentyny, po drodze mijając wioski i plantacje kawy. Byliśmy tak zaabsorbowani sama jazda, ze… przejechaliśmy wodospad niezauwazajac go… zorientowaliśmy się 15km dalej…:)! Na szczęście słonie czekały (galeria), wiec nic nas nie ominęło;).

To był crazy dzien…:)

martaandrzej
martaandrzej - 2011-03-31 18:16
Wróciliśmy z Filipin i dopiero dzisiaj dorwałam się do bloga. O laboga nie wytrzymom! Czytając twoje opisy, wydaje mi się, że czytasz w moich odczuciach wietnamskich, lub w moim pamiętniku.
Od Tomeczka- inkoguto wiem, że juz jestescie w Laosie. Koniecznie Wang Wieng i Luan Prabang.
Caluski

Sis
Sis - 2011-03-31 22:04
Coz za niespodzianka z tym wodospadem - jestem ogromnie zawiedziona...;-(

Luca
Luca - 2011-03-31 23:53
Nieee, no Monia... ten słoń.... Szacun wielki.... jaka odwaga... Jestem pod wrażeniem.... aż mi się spać zachciało :) Dobranoc

arica
arica - 2011-04-03 16:06
Monia, cos czuje ze jak wrocisz to zamienisz auto na skuter ;P (Dzięki za kartkę!) :)

Jen
Jen - 2011-04-03 22:23
YAAYYY!!!!! I'm so happy you went to Dalat!!! I just go back in town. Sorry I was late checking my email. I'm so jealous. It's definitely a tourist town for the Vietnamese, but for good reason:) Gage and I bought tons of fruit snacks for the rest of our trip and ended up eating them all before we even made it to the next town. I still dream of that clay pot fish. Second only to zurek!

sis D
sis D - 2011-04-06 21:23
Hmm, ciekawe ile nocleg w tym crazy house...

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15