Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Pilipinas I am coming:)    W pogoni za rekinem

W pogoni za rekinem

Filipiny
Filipiny, Donsol

Sama droga do Donsol wydawala sie prosta... I zazwyczaj taka jest - Niecale 50km, okolo 1h...
Jednak jakies 15km przed celem okazalo sie, ze jest powodz przez padajace przez ostatnie kilka dni intensywne deszcze i drogi sa nieprzejezdne...Van ktorym jechalysmy wysadzil nas przed ogromna kaluza i kierowca powiedzial ze dalej to on juz nie pojedzie...
No coz, wysiadlysmy wraz z pozostalymi pasazerami i najpierw musiala nas przetransportowac lodka, potem szlismy uluca po kolana w wodzie... Na szczescie udalo sie dotrzec do Donsol - rybackiej wioski skad wyrusza sie na poszukiwanie rekinow wielorybich... Co ciekawe, ten najwiekszy z rekinow jest bezpieczny dla czlowieka i mozna z nim plywac - oczywiscie zachowujac bezpieczna odleglosc... I taki tez byl plan...

Niestety nie zawsze rekiny te mozna znalezc...szczegolnie teraz w okresie pomonsunowym... I nam sie to nie udalo:(! 3h trwaly poszukiwania, jednak bezskutecznie...

Tata
Tata - 2013-12-02 17:21
Wydaje mi sie ze gdybys miala przy sobie najwiekszego wedkarza w rodzinie/oczywiscie ze dziadek Janek/ to takiego rekinka wielorybiego bez problemu spotkalabys a dziadek juz by wiedzial co z nim zrobic.Zastanawiam sie czy tam gdzie wypozyczalas skuterek moznabyloby wypozyczyc skuterek ale wodny,napewno w porze monsunowej bylby odpowiedni.

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15