Geoblog.pl    przygoda    Podróże    Azjatyckie spełnienie... i marzenia o końcu świata    Kraina herbata plynaca

Kraina herbata plynaca

Malezja
Malezja, Cameron Highlands

Juz nadrabiam blogowe zaleglosci:). Bedzie to historia w odcinkach...

Jest takie miejsce w Malezji, w ktorym mozna troche odetchnac od nadmorskich upalow - Cameron Highlands. Jest to największa, najwyżej położona (1500-1800 m. n.p.m) i najpopularniejsza stacja górska kontynentalnej Malezji, slynaca m.in z plantacji herbaty, truskawek, pasiek, hodowli motyli i szlakow trekkingowych. No i najwazniejsze - temperatura tu nie przekracza 20C - idealne miejsce, bo po 2 dniach w Malezji mialam juz dosc upalow:)!

Powstal plan - pierwszego dnia krotki trekking, nastepnie plantacje herbaty (wkrotce bede herbaciana specjalistka, bo to bylaby uz koleja z plantacji na mojej drodze:), a na koniec plantacje innych warzywek:)! Jednym slowem - relaks!

Na poczatku szlo zgodnie z planem - wyruszylam na szlak! Wybralam stosunkowo prosta i nie za dluga trase (nr 10)... szlam sama wiec wolalam nie ryzykowac, ze gdzies po drodze sie zgubie - a o to nie trudno, bo szlaki sa raczej slabo oznaczone (galeria).

Bylo chlodno i przyjemnie - po 30minutach znalazlam sie na szczycie z ktorego rozciagal sie ladny widok na okolice. Na koniec, przedzierajac sie kawalek przez dzungle, udalo mi sie dotrzec do osady aborygenow...Tam poza aborygenami, spotkalam 4 osoby, ktore pokrzyzowaly moje plany...

Nie bedzie wiec o herbacie, nie bedzie o warzywkach.. bedzie o jednej z najwiekszych przygod mojego Azjatyckiego Spelnienia...

Ciag dalszy juz wkrotce....

P.S dziekuje za wszystkie komentarze... dobrze wiedziec, ze nie jestem tu sama:)

Tata
Tata - 2011-05-16 13:19
Nie bede chyba w tym osamotniony jesli stwierdze iz odrobina ciepla przydalaby sie u nas kraju,,,moze byc po Twoim zachodzie slonca,,,

martaandrzej
martaandrzej - 2011-05-16 18:52
Pamiętaj o długich domach i weź wygodne obuwie, no i uważaj na łowców głów. Trzymaj się i ......nie puszczaj!!!!!

Jen
Jen - 2011-05-16 20:01
Those trails and flowers are all the markers you need to lead you to Monika Land, which is what any place should be called when Monika can walk in the woods along only to come across aborigines:)

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15