Geoblog.pl    przygoda    Podróże    W poszukiwaniu herbaty i cynamonu    Cobra house

Cobra house

Sri Lanka
Sri Lanka, Ella

Ella to malowniczo położone miasteczko.... Dookoła są góry i wszechobecne pola herbaciane... Ze względu na dość tłumnie przybywających tu turystów, samo miasteczko zaczyna tracić swój lokalny urok.... Na szczęście krajobrazy pozostają nienaruszone;)!

Dzisiaj na nogach pokonaliśmy dystans prawie półmaratonu;)! Najpierw wejście na najwyższy w okolicy szczyt - Ella Rock, potem spacer torami nad most kolejowy a na koniec wejście na Little Adam's Peak...;)! Pogoda zmienna tu bardzo i raz ulewa i wszystko dookoła w chmurach, chwile pózniej piękne słońce....

Po drodze na Ella Rock skorzystaliśmy z pomocy lokalsa bo zgubiliśmy szlak.... I tak idąc przez pola, pod gore, lokals pokazal nam domek kobry.... Domków tych na trasie spotkaliśmy jeszcze wiele!!! Po powrocie do domu, postanowiliśmy poczytać czy to rzeczywiście były "cobra house" i czy w tych okolicach można spotkać kobry... Google potwierdził - na Sri Lance występuje wiele gatunków węży, cześć z nich jest bardzo jadowitych a w okolicy Ella Rock można spotkać wiele kobr.... i zeby było ciekawiej na Sri Lance notowana jest najwyższa śmiertelność na świecie z powodu ukąszeń węży.... Dobrze, ze nie wiedzieliśmy o tym wcześniej bo pewnie nie chodzilibyśmy po tych wszystkich chaszczach;)!

Tata
Tata - 2015-11-23 18:10
Jeśli w domkach kobry jest tyle jedzenia co widać na zdjęciu, to prawdopodobnie są one najedzone i przez to leniwe dlatego Was niezaatakowały.

Siostra M
Siostra M - 2015-11-24 20:46
Siostra, Wy tam uwazajcie na te kobry! Dobrze, ze mnie tam nie bylo bo na pewno bym sie na taka jedna kobre natknela znajac moje szczescie;-)

mila
mila - 2015-11-26 01:03
a ty to tą Sir Lankę to biegiem musisz zwiedzać(bój się buddy dziewczyno- , po podkładach kolejowych musisz zasuwać ?) , ja patrzę i sie męczę , ale zdjęcie ładne .

zwiedziła 11.5% świata (23 państwa)
Zasoby: 259 wpisów259 922 komentarze922 1646 zdjęć1646 15 plików multimedialnych15